Урок 13-14

Урок 13


урок 13 from Olga Barna

Проекти для роботи на уроці:


  • "Жабка"
  • "Фрагмент мелодії"

Проекти для самостійного виконання:підручник, ст. 91-92

Урок 14

 Практична робота 3.  Складання та виконання алгоритмів із повторенням


Для практичної роботи пропонується виконати завдання

  • Завдання 1. Фанфари

 Зміни проект Фанфари так, щоб в програмі використати найменшу кількість команд і мелодію виконували духові інструменти

  • Завдання 2. Квітка 

Засобами графічного редактора подай алгоритм створення квітки
з одного фрагмента — пелюстки. Скористайся одним із шаблонів структури повторення, який збережено у файлі Алгоритми і виконавці\Повторення_ шаблони.jpg, та фрагментом проекту в середовищі Скретч
  • Завдання 3. Манеж 
Створи проект Манеж, у якому кінь рухатиметься по колу, поки програму не буде зупинено 
  • Завдання 4. Веселка
 Створи проект, за яким для об’єкта Ноутбук буде послідовно з інтервалом одну секунду змінюватись колір екрана так, як змінюються кольори веселки


1 коментар:

  1. Полкажіть, як зробити, щоб кінь у проекті Манеж рухався по колу! З повагою В. Мурашко - labushne@ukr.net

    ВідповістиВидалити